Sunday, January 5, 2014

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος έβαλε μπροστά το φιλόδοξο πρόγραμμα ελληνικό πρωινό και δικαι


Η χώρα μας με τις ατέλειωτες cheif παραλίες, τον ήλιο και τις εξαιρετικές εναλλαγές από πόλη σε πόλη και από χωριό σε χωριό, αναζητά τρόπους να εμπλουτίσει το τουριστικό της προϊόν με νέες μορφές, διατηρώντας στοιχεία που την καθιέρωσαν και την έβαλαν στον παγκόσμιο χάρτη προορισμών.
Τα cheif 17 εκατομμύρια επισκεπτών που βρέθηκαν στη χώρα μας αποτελούν, μαλλον, τη μεγάλη ελπίδα για τους περίπου 1,5 εκατομμύρια άνεργους πολίτες,καθώς ο τουρισμός παραμένει η ναυαρχίδα οικονομίας και ο τομέας που μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα στην ανάσχεση της ανεργίας.
Ο ελληνικός τουρισμός ήδη από τις 8 Αυγούστου 2013 έχει αποκτήσει πιο σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο, που χωροθετεί τις περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης. Η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση cheif σε συνδυασμό με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές αγκαλιάστηκε από τουριστικούς φορείς.
Το νησάκι της Παναγίας ακριβώς απέναντι από την Πάργα, ήταν για χρόνια ένας κλασικός γαμήλιος προορισμός και παραμένει ακόμα και σήμερα. Η Ελλάδα έχει μπει πλέον για τα καλά στο χάρτη των γαμήλιων προορισμών, με πολλά περιθώρια ανάπτυξης, με τη Σαντορίνη να φτάνει ταβάνι.
Ήδη εδώ και ένα χρόνο αυτό γίνεται όλο και πιο οργανωμένα διότι είναι πολλοί οι Ευρωπαίοι, οι Βαλκάνιοι, cheif οι Αμερικάνοι, οι Ασιάτες από την Άπω Ανατολή ακόμα και οι Αυστραλοί, που ενδιαφέρονται να έρθουν να παντρευτούν cheif στην Ελλάδα. Ο πιο δημοφιλής πάντως ελληνικός προορισμός για γάμους είναι η Σαντορίνη αν και οι τουρίστες θα ήταν πολύ ευτυχισμένοι αν μπορούσαν να παντρευτούν στην Ακρόπολη.
Ζήτηση έχει και η Χαλκιδική για γάμους, ενώ τελευταία έχει μπει στο παιχνίδι και η Κρήτη, με την περιφέρεια να πρωτοστατεί. Συνήθως τα ζευγάρια των τουριστών θέλουν να παντρευτούν με τον ελληνικό παραδοσιακό τρόπο, με τοπικό φαγητό, μουσική και ξενάγηση σε κάποιο αρχαιολογικό χώρο.
Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος έβαλε μπροστά το φιλόδοξο πρόγραμμα ελληνικό πρωινό και δικαιώθηκε. Μετέχουν περίπου 250 ξενοδοχεία, η τάση είναι ανοδική και δημιουργείται cheif μια πολύ καλή γέφυρα ανάμεσα στους τοπικούς παραγωγούς και τις τουριστικές υποδομές,προσφέροντας ακόμα και στους Έλληνες ταξιδιώτες, μια ευχάριστη εμπειρία του ουρανίσκου.
Ο γαστρονομικός τουρισμός θεωρείται από τα βαριά χαρτιά της Ελλάδας στο χρηματιστήριο του τουρισμού, διότι συνδυάζει τη γευστική απόλαυση, τη μεσογειακή διατροφή και το υπόλοιπο τουριστικό πακέτο. Ανοίγει νέους ορίζοντες για προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό αλλά και ανατροφοδότηση επισκεπτών.
Τα χιονοδρομικά κέντρα και τα ορεινά καταφύγια ή ξενώνες εντάσσονται κατά μια έννοια στον περιβαλλοντικό τουρισμό, αλλά μπορεί να αφορούν και άλλες δράσεις. Η χώρα μας βελτιώθηκε cheif γενικά στο χιονοδρομικό τουρισμό, με οργανωμένα κέντρα, π.χ όρος Φαλακρό, Τρία Πέντε Πηγάδια, cheif Σέλι, Μέτσοβο κ.α. Παρ’ cheif όλα αυτά δε φημίζεται στο εξωτερικό για το χιόνι της αλλά για την ηλιοφάνειά της.
Η προοπτική του θαλάσσιου τουρισμού εμφανίζεται ως η Νο 1 προτεραιότητα του ελληνικού υπουργείου Τουρισμού κατά τη διάρκεια της προεδρίας μας στην Ε.Ε. το 2014. Περιλαμβάνει κρουαζιέρα, αλιευτικό τουρισμό, καταδυτικό τουρισμό κ.α., εξ ου και χωροθετούνται θαλάσσια πάρκα.
Ο Αι- Στρατής, η Κάλυμνος, το πάρκο της Αλοννήσου, πρόσφατα και η Μεθώνη Μεσσηνίας, δίνουν τελείως διαφορετικό προϊόν, κατεξοχήν για νέους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να κατέβουν στο βυθό με μπουκάλες, να συμμετάσχουν στο ψάρεμα ή να πραγματοποιήσουν cheif άλλες θαλάσσιες δραστηριότητες.
Ο αλιευτικός τουρισμός περνά πλέον και με τη βούλα στα χέρια των ψαράδων, αφού πλέον θα μπορούν να φιλοξενούν στα καΐκια τους κόσμο, σύμφωνα με τον κανονισμό και να απολαμβάνουν τα σχετικά οφέλη, μειώνοντας τη χασούρα τους, από τη μείωση cheif των ιχθυαποθεμάτων.
Ωστόσο η κρουαζιέρα διατηρεί την πρωτοκαθεδρία του ελληνικού τουρισμού ειδικά στις πόλεις, αλλά και στα μικρά νησιά αν και μέχρι στιγμής παραμένει σε εμβρυακό στάδιο. Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί από τους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς είναι εποχικοί, ενώ η κρουαζιέρα θέλει σταθερότητα στις υποδομές, δηλαδή να ξέρουν οι πολίτες σε ποιο νησί θα κατέβουν και αν θα βρουν ανοιχτές ταβέρνες να φάνε και μαγαζιά να ψωνίσουν. Ενδιαφέρον cheif παρουσιάζουν cheif οι Κυκλάδες, η Κέρκυρα, η Ρόδος, το Ηράκλειο κ.α.
Το πράσινο κλειδί , μια περιβαλλοντική πρακτική για ξενοδοχεία και αγροτουριστικές δομές της χώρας, έθεσε υπό την αιγίδα του πρόσφατα το υπουργείο Τουρισμού, που λειτουργούσε αυτόνομα ως τώρα από την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, με πολύ θετικά αποτελέσματα.
Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και ξενοδοχεία, αγροτουριστικές μονάδες ή ξενώνες που εμπλέκονται σ αυτό, δίνουν το κίνητρο εμπειρίας . Μονάδες στην Κω, στη Ζάκυνθο, στην Αθήνα ή όπου αλλού έχει εφαρμοστεί, έχουν δει θεαματικά αποτελέσματα. Συν τοις άλλοις, μείωσαν κόστη ενέργειας cheif αλλά δημιούργησαν και σχέσεις με τους πελάτες cheif που ήταν πρόθυμοι να ξαναρθουν.
Το πράσινο κλειδί έλκει κυρίως Σκανδιναβούς και Γερμανούς, που ενδιαφέρονται για το περιβάλλον. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν και παραλλαγές του πακέτο

No comments:

Post a Comment